Service en support

We zijn bijzonder trots op onze persoonlijke aanpak

U zal de medewerkers van onze service afdeling persoonlijk leren kennen en gegarandeerd vlot kunnen bereiken.

Zij bieden complete ondersteuning, van installatie tot opleiding en dagelijkse hulp. Ook op zaterdag kan u bij ons terecht voor ondersteuning van uw hardware en kassasysteem.

Gencom projectmanagement

Projectmanagement en consultancy

Onze projectmanagers, met jarenlange ervaring in uw business, staan te allen tijde voor u klaar. Voor elk project wordt er een dedicated projectmanager toegewezen. Hij / zij is uw aanspreekpunt en uw partner tijdens de opstart, de duurtijd van het project maar ook nadien voor alle verdere activiteiten, opvolgingen en consultancy.

Wat mag u verwachten van onze projectmanagers:

  • coördineren van het totale project
  • adviseren van de andere projectgroepsleden
  • aansturen van de GenCom consultants en applicatiespecialisten
  • begeleiden bij het gebruik van de applicatie
  • rapporteren van de voortgang van het project/bijhouden van de projectplanning
  • rapporteren aan de stuurgroep

Opleidingen

GenCom staat in voor de opleidingen over onze applicaties

Dit kan in onze opleidingsruimte te Paal-Beringen of wij komen graag bij u ter plaatse.
Onze gemotiveerde trainingsmedewerkers hebben allemaal een uitmuntende kennis van de oplossingen. Bovendien adviseren wij u tijdens deze opleiding op welke manieren u onze software het beste kan gebruiken.

GenCom is door Vlaanderen erkend als “opleidingscentrum”. Dit betekent dat u als klant, gevestigd in Vlaanderen, tot 30% van uw opleidingskosten kan recupereren via de KMO portefeuille.

Gencom opleidingen
Gencom helpdesk

Helpdesk / Support

U kan onze helpdesk steeds telefonisch of via e-mail bereiken.

Wij registreren al uw vragen en/of wensen in ons oproepsysteem en verbinden u met de juiste support medewerker door. Deze medewerkers staan steeds paraat om u te helpen en dit op een snelle en accurate manier.

Tijdens de werkdagen

Van maandag tot donderdag van 8u30 tot 17u30 
Op vrijdag van 8u30 tot 16u30

  • via telefoon : +32.11.450.550
  •  via e-mail : helpdesk@gencom.be

Zaterdag

Op zaterdag belt u het speciale nummer:

  • +32.476.36.00.80

Ook tijdens de verlofperiodes, in juli en augustus, en tijdens het kerstverlof, voorzien we een permanente bezetting van onze support afdeling.

Tijdens feestdagen

Tijdens de officiële feestdagen zal er altijd een minimale dienstverlening beschikbaar zijn (uitgezonderd indien de feestdag in België en Nederland op dezelfde dag valt).

KMO-portefeuille

Geniet van 20% tot 30% subsidie voor uw opleidingen !

GenCom is door de Vlaamse Overheid geregistreerd als dienstverlener voor de KMO-portefeuille onder het thema “Digitalisering”  (DV.O 217062).

Deze erkenning is het resultaat van een grondige audit van de interne processen. Daarbij werden diverse parameters aan strenge criteria getoetst.

Zo was er een doorlichting van de bedrijfsstructuur, de interne en externe communicatie, de totale benadering van projecten, het HR¬beleid, de administratie, de kwaliteitsbewaking, etc.

Deze registratie is geen inhoudelijke beoordeling van VLAIO betreffende de kwaliteit van onze opleidingen.

Meer gedetailleerde informatie (o.a. over hoe de aanvraag moet gebeuren) vindt u hier