CRM

CRM staat voor Customer Relationship Management. Met de CRM-software van Gencom kan uw onderneming makkelijk klantgegevens en –relaties beheren.

Als onderneming moet u uw klanten koesteren: tevreden klanten zijn immers de beste reclame! Daarom is het belangrijk naar ze te luisteren en ze zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Een eerste stap in het beter begrijpen van uw klanten, is het bekijken van de interne data die u over hen heeft. Wanneer was de klant zijn eerste bezoek, hoe vaak bezocht hij de winkel of de website al, voor welk bedrag kocht hij reeds aan,...? Dankzij de Gencom retailsoftware, is het in een handomdraai mogelijk al deze informatie op te vragen.

Door middel van onze CRM-module worden de adressen van klanten en relaties centraal beheerd. U kan zelf een onbeperkt aantal parameters aanmaken en koppelen (vb. soort klant: klassiek, modern of jong, aankoop via shop/web, datum eerste/laatste aankoop, etc.).

Deze variabele parameters worden automatisch aangevuld met andere keyvelden zoals aantal stuks en bedrag gekocht.  Zelfs tot op artikel/maatniveau heeft u de mogelijkheid om per klant bij te houden wat hij gekocht heeft.

Zo kan u niet alleen het aankoopgedrag van uw klant volgen, maar kan u ook zeer gedetailleerde selecties maken om een mailing te versturen. Met andere woorden stellen deze gegevens u in staat om doelgericht een segmentatie te maken van de klanten die u wenst te bereiken.                           

Contacteer ons voor vrijblijvende informatie.